20 Haziran 2016 Pazartesi

İLK NESİL ROTRİNG KALEM




Herkeslere merhabalar. 

Yukarıdaki kalemleri tanıyanınız var mı acaba? Evet evet, Rotring'in meşhur Tikky serisi. Zamanında kullanmış olanlar bu fotoğrafı görünce pek bi' duygulanmıştır şimdi di mi?

Ben de bir süredir Rotring Tikky serisinin ilk neslini yani yukarıdaki fotoğrafta en üstte duranı arıyorum ancak tüm arama ve taramalarıma rağmen bir türlü bulamadım. :(

Sonra dedim ki kendi kendime belki sevgili blogger arkadaşlarımdan bu güzelim kaleme denk gelen ya da elinde mevcut olup benimle paylaşmak isteyen birileri olabilir. Eğer böyle bir durum olursa beni çok çok mutlu edersiniz. 

Herkese mutlu, huzurlu, sorusuz bir hafta diliyorum. 

5 yorum:

  1. 3. nesil dışında her ikisini de kullandım. İlk nesilim kaybolmuştu, çok üzülmüştüm. O dönemde ilkokuldayken rotringe sahip olmak çok havalıydı.
    İkinci nesil rotringim hala duruyor. Orta sondayken babam hediye etmişti. 0.9 uç.Kolay kolay ucu kırılmadığı için çok rahat ederdim. Bir de kimse benden 0.7-0.5 uç istemezdi :) O kalem ile Anadolu Lisesi sınavlarıma girdim. Lisede sınav kalemi olarak kullandım, ÖSS ye girdim kazandım. Üniversitede derslerde hep o kalemim vardı. Yüksek Lisansı da onunla bitirdim. Yani uğurlu sınav kalemimdir benim için. Hala KPSS, SPK vb sınavlara girerken onu kullanırım :)
    Rotring efsanedir benim için. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rotring hangimiz için efsane olmadı ki, aynen dediğin gibi okulda rotring kalemi olanlar ayrı bir havalı, cool oluyorlardı. :))

      Sil
  2. blog keşif etkinliğinden geliyorum seni takipteyim bana da beklerim :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. 3'ünü de kullandım ben. Hatta biriyle ilgili bir anım var ki onu da bloga yazayım bari.

    Bende tükenmez kalem harici kalem kalmadı ki; olsaydı seve seve gönderirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya bi süre aradım ama sonunda buldum kalemi :) Teşekkür ederim yine de

      Sil