27 Ağustos 2015 Perşembe

GÖNDERİLMEYECEK MEKTUPLAR - 4

Bir zamanlar bir yerde şöyle bir şey okumuştum 'canım demekle, can'ım demek hiç bir olur mu?', bilemiyorum ki nerede okudum. 

İşte o gün bugündür "can'ım" diye sesleniyorum size. Hiç duyamayacağınız bir ses ile "can'ım, can'ım'' diye tekrarlayıp duruyorum; hiç usanmadan, hiç sıkılmadan, hiç yorulmadan. Affınıza sığınarak itiraf ediyorum ki, bu denli bir sahiplenme hissiyatı içerisindeyim size karşı.

Can'ım,

Kimsesizliğime karşın kimsem olsanız,
Sessizliğime karşın sesim olsanız,
Yalnızlığıma karşın kalabalığım olsanız keşke...

Gecelerime mehtap,
Gecelerime dolunay olsanız keşke...

Günlerime ışık olup, hayatıma mana katsanız...

Derdime deva,
Acıma ortak,
Neşeme sebep olsanız keşke...

Derdi dermanından daha çok sevmeyi öğrendim sayenizde, size müteşekkirim.

4 yorum: