21 Ağustos 2015 Cuma

DAKTİLO


Bugün daktilomu görücüye çıkarıyorum. :) Son birkaç aydır yapmaktan en çok zevk aldığım şeylerden biri ve hatta tek şey daktilo ile yazı yazmak. Tuşlara bastıkça çıkan o sesler öyle hoşuma gidiyor ki, keşke vaktim olsa da bütün gün yazsam. 

Gerçi son iki haftadır hiç elimi bile süremiyorum ama olsun, varlığı yeter. :)


Birkaç ay önce çok tesadüfi bir şekilde elime geçti bu daktilo. Daktilo almaya karar vermiş ve internetten sürekli daktilolara bakıyordum. Yeni dizayn edilen daktilolardan değil de eski daktilolardan istiyordum ancak onların da temiz olup olmadığı konusunda sürekli şüpheye düşüyordum. Ehh tabii bir de f klavye bir daktilo arıyordum. Yaklaşık 2 ay boyunca daktilolara baktım, aynı odada çalıştığım arkadaşlarım bıkmıştı hatta benden. :) 

Tam da bu dönemde iş yerinden bir arkadaş evlerinde bir daktilo olduğunu ve kullanmadıklarını söyledi. Önce almak istemedim, belki hatırası vardır diye düşündüm. (hiç değilse bir miktar para ödemesi yapmayı teklif ettim ancak bu teklifimde kabul görmedi) Sonuç olarak gördüğünüz gibi daktilo benim oldu. :)

Hayatım boyunca aldığım en güzel, en özel ve uzun uzun yıllar geçse de unutmayacağım çok değerli bir hediye bu benim için.

Yazı yazmak başlı başına güzel bir eylem ama daktilo ile yazı yazmanın verdiği tat o kadar başka ki...

Madem bu kadar çok bahsettik hemen alt tarafa daktiloyu ilk aldığım zamanlarda daktilo ile yazdığım ilk yazılardan birini paylaşayım sizinle. :) (3 ay önce yazılmış bir yazı imiş...)



Kulaklarımda dinmeyen bir melodi var. Kafamda dönüp duran bir isim. 
Her hecesini, her harfini ezberlemişsem ben suç mu?
Tedavülden kaldırılmak üzereyken bulmuşsam ve en kıymetli hazinem saymışsam suç mu?
Hayal demişsem adına ve dahası hayat demişsem ona suç mu?
Tebessüm olmuşsa her tebessümü dudaklarımda, kafamın üzerinde uçuşan her düşünce balonunda belirmişse silueti suç mu?
İçsesim daima adını fısıldıyorsa yüreğime ve duyduğum en güzel ad ise bu suç mu?
İstemişsem onun için dünyanın en güzel harflerini yan yana getirip bir kelime oluşturmayı ve dudağımdan dökülecek her kelimenin onun kulağına fısıldanmasını suç mu?


8 yorum:

  1. Eski daktilolar benim de çok hoşuma gidiyor..

    YanıtlaSil
  2. hehe ne güzel bak yazın da eski usul nostalcik olmuş de miiii. çok bişi sahiden deee ne mutlu sana :)

    YanıtlaSil
  3. son yazımı gördün müüüüüü :)

    YanıtlaSil
  4. Daktilo gerçek değerini bilene bir aşktır. Bir kardeşi de bizde var, ara ara çıkartıp o sesini duymak ruhumu dinlendiriyor inan ki. tık tık, tık tık.
    Deep sayesinde tanıdım sizi, ne de güzel oldu, takipçinizim, umarım daha da çok okuyucunuz olur.
    İlginizi çekerse, şirin bir bloğum var, bana da beklerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh evet, daktilo bağımlılık gibi bir şey oluyor zamanla yani değilse ben de öyle oldu :))
      Güzel yorumlarınız için de teşekkür ederim. :)

      Sil