19 Mayıs 2015 Salı

UŞAK MACERAM - FORMASYON



Mart ayının başlarından beri Uşak Üniversitesinde formasyon derslerine giriyorum, inşallah bitince formasyonumu alıp rahata ermiş olacağım. :)
Hafta içi iş yerindeki yoğunluk, hafta sonu formasyon nedeniyle Uşak gidiş gelişler derken baya baya yorgunum ve bu yorgunluk arasında ne yazık ki buraya hiç vakit ayıramıyorum.
İşyerindeki bir abinin aklıma sokmasıyla Ocak-Şubat aylarında formasyonu araştırmaya başladım. Birkaç yere başvuruda bulundum, bulunduğum ildeki üniversitelerde formasyon alımı olmayınca uzaktan eğimi ile başka üniversitelere başvuruda bulundum. Bir de örgün öğretim olarak araya Manisa ile Uşak'ı sıkıştırmıştım ve Uşak'ta formasyon almaya hak kazandım.

Tabii sonra bulunduğum şehirdeki üniversitelerinde aynı dönemlerde formasyon ilanında bulunduğunu ve çok düşük puanlarla kapattığını öğrendim ama artık her şey için çok geçti. Sahi 2 günlük başvuru süresi mi olurmuş yaa...

Neyse efendim, böylece Uşak ve formasyon macerama Mart ayının başında başlamış oldum. Dersler genel itibariyle bilgilendirici, ilgi çekici (benim açımdan) ve eğlenceli geçiyor. İlk dönem bitti ve çok şükür tüm derslerden geçtim. Şu an ikinci dönemdeyim. Birçok slayt hazırlayıp sunum yapmamız isteniyor bizden, ders anlatabilme tekniklerini öğrenmemiz ve geliştirmemiz için. İlk sunumum da oldukça heyecanlanmıştım ama sanırım alışmak gerekiyor buna. 

Haftada iki gün olan dersler için Uşak'a gidip dönmek yorucu oluyor ama çaba sarf etmeden hiçbir şey elde edilemeyeceğini bilecek yaşa geldim sanırım. :)

Sınıftaki öğrencilerin bir kısmı çalışan kişilerden oluşurken, çoğu da 4. sınıf öğrencisi. Bir tane annemiz var bebeğini bırakacak kimsesi olmadığı için haftanın bir günü bebeğiyle derslere geliyor. Ama o nasıl tatlı bir bebek öyle, görmeniz gerek. :) İnsanların her koşulda kendilerini geliştirebilmek, hayata bir yerinden tutunabilmek için gösterdikleri bu çabaya hayran kalmamak elde değil.

Gelelim Uşak'a :) Uşak küçük bir yer, şirinde sayılır. Tek bir caddesi var İstiklal Caddesi ama oraya mecburiyet caddesi diyorlar :) Çok gelişmiş bir şehir değil ama şirin bir yer.


Uşak'a yolunuz düşersen, mecburiyet caddesi üzerinde olan Roma Dondurmacısına mutlaka uğrayın derim. Dordurması bir şahane. :)


Vize, final, ödevler, sunumlar derken geçtiğimiz haftalar çok yoğundu ama ilk dönemi atlattım çok şükür. Darısı ikinci dönemin başına. :)




Derslerden sıkıldıkça oyalanacak bir şeyler buluyor insan kendine. :) Hele bu güzel havalarda itiraf etmeliyim ki hiç çekilmiyor dersler. Son 5 hafta kaldı, kazasız belasız atlatıp formasyon belgemi alabilirim inşallah. 

Şimdilik benden bu kadar. Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder