21 Ekim 2014 Salı

SON ZAMANLARDA - 3

Son zamanlarda neler yaptım sizlerle paylaşmak istedim bugün. :) Bir yerlerde birilerinin yazdıklarımı okuyor olması, iyi/kötü yorum yapıyor olması, sorularıma cevap verip iyi dileklerde bulunuyor olması çok hoşuma gidiyor. Eminim ki sizin için de bu böyledir. O yüzden önce hepinize çok teşekkür ediyorum. :)




Haftasonu kaçamağının vebali olmaz diyerek bol tereyağlı bir mantı yaptım hafta sonu :) Yaptım dediysem yanlış anlamayın, BİM'den kayseri mantısı alarak yaptım. :) Fazlası ne yazık ki gelmiyor elimden. :)



En sevdiğim haftasonu etkinliği kitap okumaktır. Dinlenmeye ayırdığım geçtiğimiz haftasonunu bol bol kitap okuyarak geçirdim. Tabii ki klasikleşen bir kitap Tutunamayanlardan ayrıca bir yazıda bahsedeceğim. 


Çok sevdiğim bir arkadaşımın annesi beyaz lahana sarması yollamış. Bana ulaşana kadar biraz şekilleri bozuldu ama tadı mükemmeldi. Siz yapar mısınız bilmem ama ben üzerine biraz limon sıkıp öyle yiyorum ve bu tadın hastasıyım. :)



Vee en güzelini en sona sakladım. Hediyeleri çok severim ben. Hediye almak kadar birilerine hediye vermeyi de severim. İlla ki bir özel günde değil öylesine içimden geldiği için birine ufak bir şey alıp onu mutlu etmek beni ondan daha da mutlu eder.

Bu güzelim defterle, kalemi bir arkadaşım almış bana. O kadar beğendim ve o kadar mutlu oldum ki tarif edemem bu duygularımı. :) Defterlere zaten aşığım ama bunu ayrı bir sevdim, sizce de çok güzel değil mi? Kalemin de o tarafı çıkmamış ama altta kalan tarafına ismimi yazdırmış arkadaşım ikisi de çok özel ve beni çok mutlu eden şeyler oldu. 

İyi ki dostlar, arkadaşlar var. İyi ki sizde varsınız. Hepinizi kocaman kocaman öpüyorum. :))

Mutlu akşamlar..

2 yorum: