19 Eylül 2014 Cuma

KULLANIYORUM - 3 YÜZ MASKESİ

Merhabalar, herkese hayırlı cumalar diliyorum. Dualarınızda beni de unutmayın lütfen :) Bir haftayı daha bitirmenin sevinci ile bir yazı yazmak istedim bugün. :)

Bildiğiniz gibi son zamanlarda yüz maskelerine takmış durumdayım. Ben böyle dönem dönem bir şeylere takıyorum, sonra sıkılıyorum :) Bir diğer maskeler ile ilgili yazım için şöyle buyrun efendim. :) 



Gratisten almış olduğum dirty works, moisture maske. Benim aldığım güllü olan, kokusu bir harika. Ben zaten kozmetik ürünlerinde güllü olan her şeyi seviyorum. Güllü el kremi, vücut kremi, vücut spreyi. En önemlisi de vazgeçilmezim olan gül suyum :))

Dirty works bu maskeyi ben çok sevdim: Nemlendirici bir maske, karma bir cilt tipine sahip olduğum için bende yağlanma yaratmadı. Yağlı ciltler için nasıl olur bilemiyorum. Kokusu bir şahane, kıvamını da sevdim ben. Yüzünüze sürüp 10 dakika kadar bekledikten sonra ılık suyla yıkıyorsunuz. Sonuç ise sizin bile engel olamayacağınız bir yanakları sıkma hissi :))

Cildi yumuşacık yapıyor, ben kullandıktan sonra cildimin temizlendiğini, ferahladığını hissediyorum. Kullanımdan sonraki o temizlik hissi ve cildimde oluşturduğu yumuşaklığa bayılıyorum. :)

Bittikçe alabileceğim bir maske. Bilmiyorum kullanan seven ya da sevmeyen var mı ama. Ben çok sevdimmm :))

Hepinize mutlu hafta sonları şimdiden. Mutlu ve umutlu olmayı unutmayın..

1 yorum: