8 Eylül 2014 Pazartesi

KULLANIYORUM - 2 (YÜZ MASKELERİ)

Yepyeni bir haftadan herkese merhaba. Bu hafta benim için çok güzel başladı. Yorucu bir haftasonuydu aslında ama güne oldukça mutlu başladım. Umarım ağzımızın tadı hiç bozulmaz :)

Ben son zamanlarda yüz maskelerine takmış bir durumdayım. En son kullandığım 2 üründen bahsedeceğim sadece şu an. 



Dermokilin kil etkili maskesi. 15+ yaş grubu için olan maskesi bu. Arzu ederseniz farklı yaş gruplarına uygun farklı maskeleri mevcut. Benim aldığım buydu. Tek kullanımlık bir ürün bu ancak içinde fazlaca ürün var, düzgün bir şekilde muhafaza edildiği takdirde 2 kez kullanılabiliyor. Kil maskeleri aslında benim cildimi çok kuruttuğu için kullanmıyordum fakat bu üründen şahsen ben memnun kaldım. Cildimdeki tepkimelerini görebilmek için 1 paket aldım 2 kez kullandım ve devamını almayı düşünüyorum. Siyah nokta ve sivilcelere karşı bir maskeydi bu.



İkinci maske ise avondan aldığım clearskin maske. İtiraf etmeliyim ki bu maskeyi alma sebebim ambalajıydı. Ambalajı gibi maskenin kendisi de siyah sırf bu yüzden almıştım ve çok memnun kaldım. Siyah noktalar ve ölü hücreler için kullanabileceğiniz bir maske.
Siyah bir maske dediğim gibi, yüzünüze sürdükten sonra yaklaşık olarak 10-15 dakika bekletiyorsunuz ve maskenin rengi değişiyor. Tamamen gri olduktan sonra yıkıyorsunuz. 
Benim cildim ne yağlı ne de kuru tam ortasında karma cilt tipi. O yüzden bu tarz ürünler cildimi çok kurutuyor. 
Mesela ben bu maskeyi kullandığım günden sonraki gün nemlendirici bir maske kullanıp dengeyi sağlamaya çalışıyorum. 
Şu an kullanmakta olduğum birkaç ürün daha var birkaç kullanım sonrası onlar içinde yorum yapabilirim. Deneme aşamasındayım. :)

Sevgiyle...

4 yorum: