29 Eylül 2014 Pazartesi

ALIŞVERİŞ - KOZMETİK 2

Güzel bir pazartesi, güzel bir gün, güzel bir hafta diliyorum hepinize, kendime de :) İzmir'de haftasonu çok karışık bir hava vardı, biraz iç bunaltıcı bir havaydı ama olsun. Tam bir evde oturma havasıydı. Kahve eşliğinde kitap, patlamış mısır eşliğinde film havasıydı. :))

Neyse lafı fazla uzatmadan hemen hafta sonu yapmış olduğum alışverişe geçiyorum :))




Gratisin bayram indiriminden bir şeyler almazsam eksik kalacaktım. Eksiklik çekmeyeyim hemen bir şeyler alayım dedim ve cumartesi günü doğru gratise gittim :)

Güzel bir göz makyajı temizleyici arıyordum, görevli arkadaşlar lorealin bu göz ve makyaj temizleyicisini önerdiler. Bakalım memnun kalacak mıyım? Aranızda kullanan var mı? Yorumlarını merakla bekliyorum. Bu arada 10.75 tl'ye aldım.

Nivea toniği 11.25 tl,  Nivea yüz temizleme köpüğü 11.25 tl ye aldım. Bunlar da ilk kez kullanacağım ürünler olacak, bakalım deneyip göreceğiz. Nedense nivea ürünlerini pek sevemiyorum ama umarım bunları beğenirim.

The balm balm jovi paletini 37.25 tl ye aldım. Hepiniz gibi ben de the balm ürünlerine bayılıyorum, çok severek kullanıyorum. %50 indirimi de yakalamışken kaçırmak olmazdı, kaptığım gibi balm jovi yi eve götürdüm. :)


Bunlarda paletin içindeki renkler. Adagio, third eye blinded, blink, iron maid en çok kullanacağım renkler olacak sanırım :)

Evet aldıklarım az çok bunlar. Sizler neler yaptınız?

4 yorum:

  1. Balm jovi paletini herkeste görüyorum ve çok özeniyorum yaa :) Ama far hiç kullanmıyorum.O yüzden almıyorum.Sadece bakmakla yetiniyorum :)
    Nivea tonik kullanmıştım yararı da yok zararı da :) Güle güle kullan hepsini.Umarım memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hep görüyordum. Sonunda alabildim. Teşekkür ederim. :) :)

      Sil