29 Ağustos 2014 Cuma

YARDIM KAMPANYASI


Hayırlı cumalar herkese. Bir haftayı daha bitirmek üzereyiz. İyisiyle, kötüsüyle, hüznüyle, sevinciyle bir hafta daha bitmek üzere. :) 

Bugün bir yardım kampanyasından bahsedeceğim size. Malum okulların açılmasına çok az bir zaman kaldı. Belki bizlerin çocukları, kardeşleri heyecanla hazırlıklarını tamamladı ancak henüz buna fırsatı olmayan miniklerin olduğunu unutmamak gerek. 

Siverek / Şanlıurfa'da bir okul var, Kapıkaya İlk-Ortaokulu... 483 tane öğrencisi var bu okulun. 

Anasınıfı: 36
1.sınıf: 54
2.sınıf: 49
3. sınıf: 52
4.sınıf: 51
5.sınıf: 62
6.sınıf: 60
7.sınıf : 67
8.sınıf: 52  olmak üzere...

Ve bazı ihtiyaçları varmış oradaki kardeşlerimizin. Okulun acil ihtiyaçları;

1- Yazici 
2- Kırtasiye malzemesi (yaş grubuna uygun kitap, defter, kalem, silgi vs vs)
3- A4 kağıdı
4- Elektrikli ısıtıcı (ufo)
5- Anasınıfı için eğitici oyuncak
6- Spor malzemesi (futbol,basketbol,voleybol topları)
7- Genel temizlik malzemeleri 
8- Kışlık mont, bot ve kıyafet

İzmir' yaşayan ve 'benim de elimden bu geliyor' deyip bir kalem dahi vermek isteyen olursa hem ben hem de oradaki çocuklar minnetkâr kalacaktır... Ya da sadece sayfanızda bunu paylaşarak daha çok insana yayılmasını sağlayabilirsiniz...

Şimdiden çok çok teşekkür ederim. Bu yazının altına yorum yazarak bana ulaşabilirsiniz. 

Sevgiyle kalın...

Bu arada ufak bir not; fotoğraf bana ait değil ya da Şanlıurfa'daki okula ait değil, internetten bulduğum bir fotoğraf. :)

4 yorum:

  1. Seni seniii demek kaçak fotograf kullandın :) Bilgisayara gecince duyurayım ben dee hayırlı cumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtirafçı olmuş bir suçlu gibi hissettim kendimi :) canım çok sevinirim duyurursan :)

      Sil
  2. ah evet ya yardım etmeli haklısın. düşüneyim bi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, elinden gelen bir şey olursa bekliyorum. İstersen sadece duyurabilirsin de.

      Sil