9 Temmuz 2014 Çarşamba

SON ZAMANLARDA - 1

Merhaba,
Bir süredir blogumla ilgilenemedim ne yazık ki. Pek bir şey yapmadım aslında yoğun bir tempoyla çalışıyorum. Eh malum bir de ramazan işin içine girince fazlaca halsiz, yorgun hissettim kendimi. Çok şükür ramazan ayı rahat geçiyor bu sene. Sadece biraz bitkin düşürdü beni ama bunda işlerin yoğunluğunun da etkisi var. Ramazan boyunca çalışmak dışında bol bol kitap okudum. Şiir kitaplarına ağırlık verdim biraz, hepsinin yorumunu yapacağım, tavsiye edeceğim çok güzel kitaplar biriktirdim. :)



Sizi bu mis gibi çiçeklerle başbaşa bırakıp ben yine işimin başına dönüyorum. :)
 Yakın zamanda görüşmek üzere;
Sevgiyle...

6 yorum:

  1. Bekliyorum yorumlarını. Çiçekler çok güzel olduğu gibi o oyuncaklar da çok tatlı

    YanıtlaSil
  2. pembe kreasyon daçok tatlı kiiii :) aaa tamam yaz hepsinii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk tanıdığım bloglardan pembe kreasyon, pek bir şirin. Hemencicik seviverdim. :) Zaman buldukça yazacağım hepsini, hatta bir tanesinin yorumu geldi bilee :)

      Sil
  3. Yaa bloguna bayıldııımm :O
    Momijilerine deee.. Çok özendim şu an =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, umarım çok çok daha güzelleri senin olur. :) Bu arada senin blogun da çok güzel kii :)

      Sil