15 Haziran 2014 Pazar

KULLANIYORUM - 1 (ROSENSE PEELİNG)

Herkese iyi geceler. Bir süredir kendime bir peeling arıyordum ancak hangi markanın ürününü alsam karar verememiştim. 





Şu an niveanın bir peelingini kullanıyorum ancak bir türlü sevemedim, cildime pek uyumlu olmadı sanırım. Ürünü uyguladıktan sonra cildim kuruyordu, gergin hissediyordum. Benim cildime pek iyi gelmedi. Bir arkadaşım Rosense'nin peelingini önermişti. Gül ve papatya özlü peeling, içerisinde kayısı çekirdeği partikülleri bulunuyor.  75 ml lik bir ürün kendisi.  İki kez denedim ve çok sevdim. Kokusu çok hoş, cildimde kuruluk yapmadı.

Rosense'nin genelde bütün ürünlerin beğeniyorum aslında, özellikle gül suyu vazgeçilmezim. Her akşam ya da her sabah kullanmaya çalışıyorum. Kendimi çok ferah ve çok temiz hissediyorum.

Sizler kullandınız mı hiç? Yorumlarınızı merak ediyorum ayrıca önereceğiniz başka peelingler varsa onları da paylaşabilirsiniz...

Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder